La vaca loca.

Jag är knäpp! Igår på natten hade jag riktigt tråkigt så jag fick för mig att rita mig och Anna som vi skulle se ut om 20 år i paint. För det första så har jag och Anna ett skämt om att vi kommrt förbli pojkvän fria tills vi är 40 och bara festa järnet och banta och vara helt botoxade. Sen så vart skämtet mer att " Nee, men någon gång måste vi väll hitta någon, typ när vi är 40 på en finlands kryssning". Så det vart så bilden vart.

Och just so you know, jag kan verkligen inte rita, vilket syns på bilden. Visst är det en aning svårare att rita på riktigt, men jag kan inte ens rita en streck gubbe om mitt liv hängde på det. Rita är inte riktigt min grej.
 
Där är vi, botxade och packade. Undrar varför jag tyckte att vi skulle vara ute på en äng?:S Jaja, vilket fall som helst så står det i pratbubblan " Joo men kalas, nu ska vi på kryssning och ragga karlar höhhö" Visst vart vi fina? ;P hahah


Kommentarer
Postat av: Plutt

Vad är det för skor du har på bilden? Dom var jätte finna!





hahaha... bästa bilden nånsin!

2008-11-14 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0