Mitt experiment gick ju åt skogen..

Igår natt när jag var lika pigg och hyper som vanligt (nej, jag har inte damp.. inte vad jag vet i alla fall), så tänkte jag att "nee, kanske ska gå upp tidigt imorro..? Typ 7.." Var jätte duktig och ställde väckar klocka och allt. Sen så ringer mamma och klockan är halv 12. Vad hände liksom? Har inget minne av att jag ens har stängt av väckar klockan. Men nu vet vi.. jag kan inte gå upp 7 bara så där. haha

Självklart var jag tvungen och ringa Anna och berätta att jag är sämst. Eftersom jag sa att jag skulle gå upp tidigt till henne. Stackars Anna, som satt hemma i sitt egna lugn så ringer jag och är jätte pigg och pratar på som bara den. Yeupp, först vart det mardrömmar för Anna i natt, och sen en pratglad Emelie. Hon har inte haft en lätt morgon hon.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0