Patrik är till salu.

Eftersom Patrik flera gånger har påpekat "på skämt" att min blogg är väldigt tråkig och ointressant så tänkte jag skriva lite om honom. Ingen tvingar honom att läsa min blogg, men nu tycker han kanske han tycker att det är lite mera intressant..

Han är singel tjejer, och söker en tjej som kan laga mat och diska lite.Han är en lugn kille och har bil och lägenhet.  Är du intresserad? Så kan du ju skriva en liten kommentar så kan jag berätta lite mer om honom.

Vart det mer intressant nu, Patrik? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vart den otroligt intressant=)

2008-11-06 @ 21:29:09
Postat av: Anonym

HAHA Det verkar inte som om nån e intresserad, så du får nog behålla mig ett tag till gumman:p

2008-11-07 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0