Så här roar en Emelie sig..

Gick upp för två timmar sen och allt jag har gjort är att ha druckit två koppar kaffe. Så snart blir jag nog som en liten energizer bunny. För övrigt så sitter jag här och lyssnar på flummig musik som "levas polka", som är jätte dålig. Men när man inte har så mycket liv så är det kul att man kan roa sig på något sätt.

Skickar även dessa låtar till Anna och Matilda, för jag hoppas på att dem har lika tråkigt som jag har och också blir road av weird musik. Kan ju alltid hoppas liksom, för det är vad vänskap går ut på. Är man ledsen är man ledsen tillsammans, är man glad så är man glad tillsammans och har man tråkigt, så har man tråkigt tillsammans. Här är ännu ett bevis på min logik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0