Snö =)

Nu är det vinter på riktigt, med snö och allt, åååh va jag blir glad! Det är typ jag och alla 8 åringar i landet som är lyckliga nu. Men det är fint med snö, hellre snö och kallt än regnigt och blött.

Går kvällen var mys, övertalade Patrik att vi skulle åka och hämta Stephie i Väsby, eftersom jag ville ha hit henne. Och det gick han med på. Så jag och Stephie satt hos mig och drack lite vin och snackade skit. Mys pys liksom! Det roliga med Stephie och mig är att vi typ inte blev vänner förens i mitten av trean, och vi hade ändå gått i samma klass i två år. Men det finns en tid för allt, haha!

Vet inte vad den här dagen har att bjuda på, det återstår att se. Hoppas den bjuder på något kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0