SOM Sarah sover djupt.

Jag tror inte Sarah vaknar för någonting. Antligen så sover hon jätte djupt, eller så tränger hon bara ut alla ljud? Jag fundilerar på att ha ett litet experiment gällande detta. Sätta på musik, damsuga, föna håret osv. för att se om hon vaknar. Vad tror ni att hon vaknar av? höhö.

I natt sov jag med Noah, pga att Sarah sover riktigt djupt och vaknade inte av gnäll bebis. Måste bara säga att jag inte riktigt sov så mycket. Noah röjer som bara den! Så helt plötslgt så vaknar man till av att man har en hand i ögat, eller att han ligger på mig eller något annat konstigt. Så jag vaknade av det här hela natten och låg där och skrattade. Sen vart jag rädd för att han skulle ramla hur sängen också så jag sov bara på ena sidan och längst ut på sängen. Lite skönhets sömn kan man ju offra ibland!

Förövrigt så är jag vaken väldigt tidigt idag. Sitter här och seg dricker kaffe, vilket jag inte borde för det har jag egentligen inte tid med. Har inte ens duschat eller ätit frukost, och jag ska ta bussen om en timma. Jag måste nog få in lite mer stress och rutin i min vardag. Jah jah, vi får fixa det senare, nu måste jag stressa iväg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0