Winter wonderland.

Riktigt mycket med snö, det är så här det ska vara på vintern. Inte slask,inte grått utan vitt och underbart! Helt ärligt, så har jag hellre halvt snöstorm än regn och blött, nu ser det i alla fall ljust ut. Går kvällen var mys. Anna, Matilda och jag "invigde" vintern genom att dricka glögg och äta pepparkakor.. och skotta lite på Annas framsida.

Det märks att vi är arbetslösa, eftersom jag och Anna satt och drack vin medans vi kollade på Boston tea party, lite lagom alkis varning så där på oss.. men det är lungt. Men det var en mysig kväll, Anna och jag satt i hennes rum och snackade massa skit om deverse saker. Sånt är bra, snacka lite skit med nära vänner.. oavsett vad man pratar om så känns det lite mysigt liksom.

Innan vi sov så låg vi och kollade på den klassiska svenska filmen "Adam och Eva". Rätt så rolig film faktiskt. Det känns verkligen att det som händer i filmen skulle kunna vara tagen ur någon vanlig svenssons liv. Vi svenskar är nog lite så där, dricker massor på midsommar, åker till IKEA på helgen, diskuterar om allmänna saker vid frukost bordet. Det är lite skrämmande att vi senare i framtiden precis kommer leva så där med dem tre V:na (villa,volvo,vovve). 


                                             


Ne nu ska jag sluta snacka massa skit och fortsätta och dricka mitt kaffe. ha en bra dag! :)                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0