Förvirrade människor for the win.

Jag vet inte riktigt, men det känns som om Annas förvirring har smittat av sig på mig. Känner mig ju jätte förvirrad nu. Inte för att det finns något att vara förvirrad över.. eller säkert så finns det något, men ingenting idag! Utan vi båda har varit lika förvirrade, förvirrade när vi handlade, förvirrade när vi hyrde film, förvirrade när vi såg film. Undrar hur det här ska sluta?

En helt onödigt rolig (?) sak.

Jag och Anna var på väg till Ica så kommer en välkänd liten alkis tant till oss och börjar prata.

Tanten : "Har ni 8 kr på er? Någon av er? Snälla? Det är till mjölk, jag lovar! Det är säkert".
Jag och Anna : "njaae..asso vi har bara pengar på kortet, tyvärr asso".
Tanten : "Men..så där säger alla..".

Sedan inne på Ica så står tanten bakom oss och har tydligen fått tag på 8 kr, men mjölk vart det inte, utan öl! haha

Kommentarer
Postat av: xxx

skriv om patrik han är sjukt kul att skriva om :)

2008-10-11 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0