Go morgon världen!

Ja.. då är det ännu en ny vecka med jobb som har börjat. Fick sovmorgon idag, men det betyder inte att jag kommer undan lätt, för jag jobbar hel dag både idag och i morgon. Fast jag ska inte klaga så mycket eftersom nästa vecka slutar jag att jobba pga kommunens besparingar. Lite tråkigt, men jag kan fortfarande vara timanställd så det är ju bra. Men det ska bli lite skönt också att kunna vara lite ledig och bestämma själv när man kan och orkar jobba. Självklart kommer jag ju att försöka hitta något fast eftersom jag vill ju flyga ur boet! Men som det känns nu kommer det att ta ett bra tag. Men ska inte vara ledsen för det, det kunde ha varit värre!

Som sagt, idag består hela min dag om att jobba. Börjar 12, fast ska dit en halv timme tidigare eftersom det går en buss då. Är en latis när det gäller att gå i sånt här tråkigt väder.. usch inget som jag gillar! Plus att då hinner jag ju dricka kaffe eftersom det inte fanns något här hemma. Ha en bra dag!  Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0