hah,sjuk dröm!

Kan börja med och berätta att dagen har varit bra och det gick snabbt på jobbet. Var faktiskt  väldigt lungt. När jag kom hem så stod maten och väntade på mig, men jag var inte ens hungrig. hade ju precis ätit lunch faktiskt. Sen blev det till och ta en liten power nap.. då drömde jag konstigt.

Drömmen : Jag var i stan någonstans,och det var sommar och jag strövade bara runt.Skulle till en bio och hämta min väska (som jag för länge sen drömde om i samma biograf att jag låste in där ) . Men det var lättare sagt än gjort eftersom det hade gått ett tag sen jag hade låst in den där. Alla skåp var uppbrytna och jag var skit irriterad. För dem hade tömt skåpet dagen innan. Så ser jag en kvinna som jobbar där, lite halv dryg men går fram till henne precis lika dryg och frågar " vart har min väska tagit vägen? Ni måste ju ha lagt dem någonstans", och kvinnan står och stirrar på mig som om jag vore dum i huvet. Och så säger hon "Skyll dig själv att du inte kom igår, tänker absolut inte berätta, hahaha. för den är borta". Jag blev jätte förvirrad och började skälla ut kvinnan som går i väg. sen så händer massa saker som jag inte minns, och helt plötsligt är vi sams, och det är små mynt överallt som någon har slängt som jag börjar plocka på mig eftersom dem "ändå var så otrevliga på det här stället". Och sen grips en tant!

Var verkligen förvirrad efter den här drömmen. Fattade noll när jag vaknade. Tur att det fanns Brago kex som jag kunde lugna ner mig med när jag vaknade. Undra vad en drömtydare skulle säga om den här drömmen? Något betydande har den säkert. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0