Ingenting viktigt.. överhuvudtaget.

Ännu en ny vecka har börjat, och tiden rinner ju bara iväg. Snart är det redan november. Det här är början på min sista vecka som anställd. Tur att jag redan har börjat söka massa jobb, och jag får ju vara timanställd. Funderar på att säga att jag vill jobba natt. det hade varit skönt. Dubbelt betalt, och ingen direkt stress. Plus att jag är ju en liten natt uggla.

Idag kommer lilla mormor på besök, tråkigt bara att jag jobbar tre av fyra dagar som hon är här. Får åtminstonde träffa henne lite idag. Just nu har jag ingenting viktigt för mig, ingenting viktigt att säga. Sitter här och väntar på att hon ska komma och ser på Gossip girl. Först trodde jag att det var värsta tråk programet, men det är ju lite spännande trots allt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0