Irriterande morgon!

Var ledig både igår och idag och har absolut inte gjort någonting alls..som vanligt när jag är ledig. Men jag har i alla fall sovit massor, men är fortfarande hur trött som helst. Men jag tror att det beror på att jag blir väckt hela tiden när jag sover. Idag har jag blivit väckt ett x antal gånger. Kan göra en lista.

Mamma när hon gick ut med hunden.
Mamma när hon brutal hostade.
Noah när han skrek och hade sig. Eller så grät han?
Av mammas sms.
Av att hon ringde för att jag var dum nog och svarade på smset.
Av att grannen hade på as hög musik 9.20 i morse, som slutade sen när jag väl gick upp.


Sen när jag väl gick upp på riktigt, 12.40, så fanns det inget kaffe kvar! Och absolut ingenting att äta. Ibland är det nog väldigt synd om mig. Får ju hoppas på att resten av dagen blir bättre, annars kan jag ju lika gärna gå och lägga mig igen, för tro det eller ej.. är fortfarande väldigt trött. Undrar om jag har någon trötthets sjukdom eller något? Får googla det senare.  Puss

Kommentarer
Postat av: Mimi

Aw bb... ;( :-*

2008-10-24 @ 13:27:22
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0