It's friday, biatches!

Jag var trevliga tjejen med min rubrik, men det var inget elakt menat utan det var med kärlek. Dagen har glidit på bra och varit helt okey. Allt gick bra på jobbet, plus att det var fredags fika och allt. Det skadar ju inte en konstant hungrig emelie liksom. Slutade tidigt också vilket är jätte skönt på en fredag när man är helg ledig. Nu sitter jag här, ska snart duscha och väntas på pizza. Lite lyxigt så där idag när det var fredag och allt och mamma inte orkar laga mat för hon ska på jobb kalas. It's a win win situation. Ja jag vet, jag kan laga mat.. men varför göra det när mamma erbjöd så snällt om att köpa mat?

Ikväll blir det lite kalas, får se hur det blir. Men jag ska i alla fall se till att ha kul, det behöver jag efter en hård jobb vecka. Får se hur det blir och vad som händer. Ha en trevlig kväll sötnosar! Pusspuss.


PS. Mariam, jag uppskattar att jag är omtalad i din blogg, men du behöver inte skriva allt pinsamt/korkat/flummigt jag säger. Vissa saker ska vi hålla för oss själva bb :$ Puss.


Kommentarer
Postat av: Mimi

Men i looooove yoou. Vill dela med mig av allt ditt underbara till hela världen!

2008-10-19 @ 14:58:14
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0