Keeps getting better.

Trots att jag är sjukt sliten och har snart inget vanligt jobb utan blir timanställd så är jag sjukt glad. Guess why? Kommer kanske får en lägenhet. Är på placering 7, så jag hoppas att dem andra jävlarna inte vill ha lägenheten så blir den min. Då hade jag blivit mer än glad! Visst, skönt att bo hemma.. men jag känner att det är dags för mig att flyga ur boet. Mamma var helt anti och tror att jag inte kommer att få någon lägenhet, medans pappa var jätte glad. Så kul det här med föräldrar.

Men just nu är jag rastlös, behöver göra något! Vill göra något, är trött på allt tråkigt. Hoppas något kul händer, eller att det åtminstonde är något bra på tv. Please?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0