Kvälls promenix.

Jag och Mariam har gått i 2 timmar. Men det är skönt så här innan man ska sova, fast egentligen borde jag redan lilla och sussa i sängen. I morgon är min enda lediga dag på hela veckan, men jag måste upp ändå eftersom jag ska vara i Sollentuna kl 08.00 för ett tandläkar besök. Varför var jag så dum och sa att dem skulle ge mig en morgon tid för att "jag förmodligen jobbar kväll så det är lungt"? Nästa gång får jag nog ta och säga att jag vill ha en eftermiddags tid. Om jag nu tänker på det i morgon bitti, som sagt 08.00, det är en tid på morgonen som jag inte riktigt är vaken på. Är vaken, men jag fungerar inte!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Wow! Var det verkligen två timmar?

Vilken renovering du gjort på bloggen btw! puss :-*

2008-10-15 @ 16:43:44
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0