Lite nyttigheter!

Idag fattade jag ett beslut, ska börja bli nyttig. Inte så där överdrivet nyttig, men lite lagom så där. Känner att jag skulle behöva gå ner ett kilo eller två. Dels för att mina jeans har blivit lite för tajta, och för att jag känner att min kropp är fylld av onyttigheter. Så idag blev det till att dricka mycket vätska, och så tog jag en lång promenad med Anna och sedan köpte jag massa frukt och juice. Vi kom överrens om att vi skulle försöka gå lång promenader varje kväll när jag inte jobbar sent. Måste bli fit till jul 08 haha.

I morgon ska jag också försöka vara lika nyttig, har redan planerat min nyttiga dag. Fullkorns bröd till frulle, ta med frukt till jobbet, kyckling till lunch, mellan mål när jag kommer hem och sedan någon nice middag. Nu känner jag mig verkligen bestämd på det här, jag ska bli nyttig. Men det finns undandag, onyttigheter får jag unna mig själv under helgerna. Och det är lite för att vara mig! hah

Såå... vad tror ni folket? Tror ni att jag klarar det här?  ;)

Kommentarer
Postat av: Bananis

Jomen visst serru! promenaderna är ju kirrade iaf, ett steg i rätt riktning!

2008-10-09 @ 10:50:29
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0