Matilda was a birthdaygirl =)

Igår fyllde madame Matilda 19 år, congratz som fan! Känns som om vi har firat henne hela helgen. För i fredags var vi hemma hos mig och drack lite och typ väntade in Matildas födelsedag. Haha. Och igår var det kalas hos henne. Efter mycket stress och spring hit och dit så kom jag dit. Lite jobbigt och stressa, hade egentligen ingen tid att passa så där, men iaf. Så där satt vi rätt så länge och drack lite och hade det mysigt. =) Efter det så gick vi ut och sedan gick vi till en vän. Och sedan äventyrade vi hah! Men allt som allt var kvällen en jätte bra kväll, och jag hoppas att Madame är nöjd över hur hennes födelsedag blev. =)



Jag och Madame på min student. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0