Please, let it be friday!

Den här dagen har kännt så fruktansvärt snabb. Började 7:00 och sen helt plötsligt så var klockan tre och jag var på väg hem. Det är nog som dem säger, tiden går nog snabbt när man har kul. För jag har faktiskt kul på jobbet, oavsett hur trött jag än är. Men jag känner att jag behöver helg! Slutar tidigt på fredag och är ledig fram tills måndag. Ska se till att göra något vettigt utav min helg den här gången. Sist festade/sov jag bort min helg haha.

Var hos tandläkaren igår btw. Nu börjar allt det här med operationen bli lite mer verkligt, skrämmande! Ska tydligen operera mig 5 maj. Det är ju nästan lite halv snart eftersom tiden går så snabbt, och jag är redan rädd. Och idag fick jag hem ett brev från Karolinska, ska dit och..aa du..vet inte vad jag ska göra där. Antar att jag ska träffa läkarna eller något. Ska i alla fall dit 4 december och röja. Läskigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0