Shululu pretty people!

Det kändes verkligen jobbigt att gå upp tidigt på min lediga dag, höll nästan på att somna i tandläkar stolen. Tur att det gjorde lite ont så att jag höll mig vaken. Och jag lyckades säga att jag inte skulle ha någon morgon tid, det kom jag i alla fall ihåg att göra. Efter tandis så åkte jag hem och åt frulle och såg på "Sponge Bob squarepants". Den var riktigt rolig faktiskt. Som tur va så fanns den på engelska. Det är så dåligt när dem översätter det till svenska för då förstår man inte skämten på rätt sätt. Kul att Sponge Bob gick till en glass bar och blev full på glassen. haha

Nu lagas det mat och det är på tiden. Eftersom jag har varit själv hela dagen så har jag inte orkat lagat någon mat till bara mig själv, så nu känner jag verkligen hur hungern kommer smygande. Ska bli gott med kyckling! Sen blir det en promenix med Anna på våran nya runda. Märker ni? Min motion grejs är igång igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0