Thursday action.

Det kännss om om den här dagen har gått jätte snabbt. Men så kändes det inte i morse när jag var på väg till jobbet och det var kolsvart ute. Då kändes det ungefär som om att dagen aldrig skulle ta slut och jag ville bara hem och sova. Men sen när jag väl kom till jobbet och drack mitt kaffe så kändes det inte lika jobbigt längre. Dagen gick faktiskt jätte snabbt och kvällen också. Har lekt med lilla Noah och sen kollat på film med Anna. Annat kan man inte göra på en vanlig torsdag,

I morgon är det fredag och jag är ledig. Undrar om jag för en gångs skull ska gå upp tidigt och göra något vettigt med min dag? Så säger jag nu.. men jag vet att det förmodligen kommer bli en annan femma. Kommer lägga mig sen idag, komma på i morgon bitti att jag absolut inte vill gå upp tidgt och sova bort halva dagen. haha. Får önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0