En lååång dag!

vet inte varför men jag kunde inte sova i natt. Var typ för pigg eller något efter en hel dags vilande. Gick upp tidigt i morse också, först skulle jag till tandis i sollentuna 8.45 och då måste man ju gå upp i tid. Sen när jag kom hem var det dags för att var barnvakt igen, vilket jag glatt är, men när man är så här trött så tar det lite på krafterna. Och jag behöver energi eftersom jag ska iväg och jobba sen. Den här dagen kommer verkligen kännas lång, längtar redan till att få gå och lägga mig, haha! Måste upp tidigt i morgon också, ska följa med Noah på dagis och vara med på inskolning, då måste jag vara där från 9-12. Men men det blir nog bra, hoppas bara vi inte ska vara ute och röja, det har jag ingen lust med haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0