Fredag forever.

Av någon konstig anledning så skickade min syster (som var hemma), ett sms till mig medans jag sov och skrev  "När har du tänk att vakna?"  Jag vet inte varför, men det gjorde mig jätte stressad och jag kände att jag behävde gå upp, trots att jag inte börjar jobba förens kl 4. Så nu sitter vi båda här i soffan med våra datorer i knät och dricker kaffe. Pratar inte ens haha. Kanske borde skriva på msn om jag vill något bara för att irritera? Jag gillar nog att irritera henne för mycket tror jag, men jag kan inte rå för det.. hon e ju så söt när hon är sur!

Jobb förslag till Anna : Du ska bli nya Anna Skipper. Ni har ju samma initcialer och allt! Fast du ska vara lite bättre än henne, du kan ju ha ett program som heter " Du får äta det du äter", istället för "Du blir vad du äter". Jag menar, du är ju inte direkt något som vill plåga människor genom att ta bort allt gott ifrån dem. Du kan ju säga åt folket att äta måttligt, träna ibland och bjud dem på lite kladd kaka, då blir ju alla nöjda. Vad tror du om den iden Anna? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0