Jag bor med två mammor.

Efter ett år så har jag kommit på att jag bor med två mammor. Ni som tycker att det är jobbigt o bo med en mamma som tjatar på er, tänk dig att bo med två! Lite mera tjat, fast det är ju självklart kul också. Förutom att jag känner mig väldigt mycket som ett barn när jag är med dem. Men det roliga är, att jag tror inte att min syster tänker på att hon är som en mamma när det gäller tjat. Dem båda säger till mig att göra saker som " ta rätt på det där, ha inte kläder över allt, städa ditt rum/garderob". Men jag kan inte låta bli att tycka att det faktiskt är rätt kul. Båda två är ju bra mammor!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Min mobil var på... Du var ju hemma och färgade håret, jag trodde vi skulle ses 12.. ;/ Sen blev det ju bara aldrig av... Oh well. Hör av dig när du har tid bb! puss

2008-09-12 @ 12:48:12
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0