Konsten att posa!

Tänkte att jag skulle bjuda på mina råd nu, (snäll som jag är), haha! Det är inte alla som vet hur man verkligen ska posa, tur att jag finns då. Allt beror på HUR du vill verkas på bilden. Vad för look är du ute efter? Liten och oskyldig, eller är det bitch style som gäller? För blygheten, titta lite ner.. pluta INTE med läpparna, försök att bara se lite avslappnad ut. Blunda helst lite grann för bästa resultat. Glöm inte bort att du absolut inte ska vara för sminkad på sånna här bilder, det förstör hela imagen då.
 
För bitch looken så kör du motsatsen. Du spacklar på dig en hel del, ruffsar till håret. Sen kör du med den där "jag är så jääävla elak" blicken, och lutar lite med läpparna så är du där. Då har du dig en klockren bild! Sen finns det ju även ni som inte riktigt bryr er om hur man ser ut på bild. Då gör man så här. Ler överdrivet mycket, visa tandköttet..ja varför inte? Kollar absolut inte in i kameran, blunda helst! Och stå absolut inte rak i ryggen. Haha.

Tänkte att jag även kunde bjuda på lite bilder, medans jag höll på. Vilken look passar mig bäst då.. ?

 Bitch looken..
Eller..


 Oskyldig looken.. ?



Ps. Jag hoppas ni som läser det här och inte känner mig förstår att det här inte är seriöst, mer ett tecken på att jag har det rätt så tråkigt. Men kommentera gärna! Puss

Kommentarer
Postat av: Mimi

"Och stå absolut inte rak i ryggen"



HAHAHA helt rätt!



Tycker bitchlooken är rätt attraktiv om jag får säga det själv. Mighty fyne, mighty fyne.

2008-09-23 @ 00:55:56
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0