Loose my breath.

haha, det här inlägget är absolut inge intressant för någon annan än mig och Mariam. Men jag kollade runt på youtube och så hittade jag låten "Loose my breath" med Destinys child så började jag tänka på när hon och jag gick på street dance i nian och uppträdde till den här låten. vette fan om vi var bra, men vi var nog rätt bra för att vara nybörjare, tycker jag i alla fall. Mariam lär ju hålla med mig. haha. Det var faktiskt kul, en gång i veckan åka till Sigtuna för att dansa i en timma, eller var det två? Aja, det var inte viktigt. Vi hade i alla fall helt kul där. Och på dit och hem vägen. Men efter uppträdandet så slutade vi båda. haha. aa det är kärlek, miss you bb :(


Kommentarer
Postat av: Mariam

HAHAHA BB! Omg jag hade helt glömt bort det... Det var verkligen kul, vi borde börja på någon dans igen. Var det då vi dansade till den där "one, here comes the two to the three to the four..."? Haha har förträngt den dåliga koreografin! Miss u too. <3

2008-09-06 @ 17:11:33
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0