På dåligt humör.

Trött och sliten och irriterad på att alla alltid är hemma. På jobbet längtade jag verkligen efter att få komma hem och vara för mig själv, men icke då.. mamma var konstigt nog hemma. Inge kul! Och nu är jag är ledig i två dagar nu.. och nu säger hon att hon kanske ska vara hemma i morgon också,.. asso wtf varför? Lite irriterande, jag vill  vara i fred för att palla att bo med två mammor o en unge och samtidigt jobba och slita. Känner mig inte alls glad idag... vill bara sätta mig ner och gråta.. Går väl över när jag får sova ut, OM jag får sova ut vill säga.. ? Måste verkligen göra något idag, orkar inte att bara vara hemma och bli irriterad på precis allt. MÅSTE MÅSTE MÅÅÅÅSTE göra något! Lite kaffe på det här så kommer jag nog på vad jag kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0