shalala, it's a hairflip!

Har haft det fullt upp hela helgen, i fredags så gjorde jag hårförlägning (super fint) och sen var det bara att direkt gå till jobbet! Sen hem och fika och umgås lite med Sarah o Anna. Lördag samma sak, gå upp.. lufsa runt lite hemma och sedan bege mig av till jobbet. Efter jobbet så kollade jag på film med Anna och Sarah. Vi såg "hostel", asso usch vilken vidrig film! Never again alltså! Och idag har jag jobbat hela dagen. Känner mig riktigt duktig faktiskt, ska även jobba i morron men det är bara ett kort pass och sen är jag ledig i två dagar. Så skönt det känns!




 Inte så bra bild på själva håret.. men ungefär så där ser det ut nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0