Torsdag morgon.

Sitter här och väntar på att kunna gå till jobbet. Känns inte så jobbigt att jag ska jobba idag, tiden brukar gp snabbt. Och sen så jobbar jag dag i morron och sedan är det helg för mig. Ska bli skönt och vara ledig under helgen. Blir lite irriterad så här på mrogon qvisten, för det första så hade vi inget kaffe (behöver verkligen kaffe!), sen så fungerade inte vattnet så bra, liksom inget tryck. Och NU FUNGERAR vattnet inte alls. Fattar inte varför dem inte informerar om att dem ska stänga av vattnet ett tag. Det är ju bara logsikt, tänk på dem som har bråttom och ska precis duscha så  ba.. neeeeh, inget vatten! jaja, nu ska jag sluta klaga och försöka mig på o borsta tänderna och sen skutta iväg till jobbet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0