vad sysslar dem med på ica,egentligen?

Dem bygger om som bara den på ica. Eller bygger och bygger, typ möblerar. Byter plats på precis allt och jag fattar inte varför, för dem ska inte göra ica större. Det enda som är kvar på sin vanliga plats är typ osten. Allt annat är helt huller om buller och förvirrande. Vad gör dem med ica och varför? Fattar dem inte att jag är en hungrig flicka som vill komma åt det jag vill ha snabbt? Ja jag vet, ica kan ju inte bara tänka på mig, men jag är en väldigt trogen kund som handlar ofta... eller.. min mamma handlar, men jag äter ju det hon handlar och hon är ju förvirrad av ica och glömmer bort att handla allt gott som jag vill ha. Kan inte ica vara sitt vanliga jag utan en extreme make over? :( Seriöst, en hungrig flicka är ingen lycklig flicka. Nu blir det ju ännu jobbigare, en hungrig förvirrad flicka är ingen lycklig flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0