Det ser varmt ut.

Varje dag numera vaknar jag och är jätte glad. Men det är enbart för att solen lyser, om det hade regnat hade jag gått runt och varit irriterad istället. Men inte nu, inga moln på himmlen, och det ser varmt ut.. så får hoppas att det är det också när jag väl kommer ut, så att vädret inte luras som den har en tedens till att göra ibland.

Sitter här och samlar ork till att laga mig lite frukost. För äta måste man när man ska jobba. Men det känns som dagen kommer att gå jätte snabbt, vet inte varför. Jag hoppas ju bara att vi har fått lite påskgodis på jobbet, det hade ju varit bra haha. Annars får jag väl flörta till mig lite godis.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0