Fem dagar.

Jaa, nu är det bara 5 dagar kvar. Jag börjar bli en aning tjatig om det här, men det är en jätte stor grej för mig, och för folk omkring mig för den delen. Det är ju ändå en operation, jag kommer vara nersövd, och vakna med smärta och ett annat ansikte. Det är det läskigaste, tänk så känner jag inte igen mig själv?

Ni vet, som när man färgar håret, eller klipper ny frilla och så, så känner man inte igen sig i spegeln, det tar ett tag innan man vänjer sig. Så kommer jag känna, fast med ett nytt ansikte. Haha. BTW, nej jag ska inte göra plastikkiurgi på det sättet, det här är plastikkiurgi på riktigt, inte något skönhetsingrepp. Men läskigt är det i alla fall..

Idag ser det och känns som sommar. Det blir nog en bra valborg det här, med vädret iaf. Ikväll blir det stan, ingen aning om vart, Matilda säger Långholmen, jag säger att det inte säger mig så mycket. Fast det är bara för att jag inte riktigt har någon koll på ställen. Vet vart Kungsträdgården och Fridhemsplan ligger, sen är jag helt lost. haha.
 


Jag bjuder på den här, höhöh.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Haha så söt! Du vet visst flera ställen i stan =P



Det är okej, man får vara orolig för sådana här saker! Det är ju en stor grej. Jag kommer och hälsar på dig också, ofc. Ska ta med mig choklad i drickform, eftersom du inte kan tugga. <3

2009-04-30 @ 14:09:15
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0