haha, nyfikna tjejen.

Ofta sitter jag och min syster i soffan med en datror i knät. Och ibland händer det att hon är väldigt nyfiken och läser saker från min skärm när jag kollar inte bloggar, eller aftonbladet, och säger alltid " men nee, ta inte ner. har inte läst klart". Eller när man är inne på någons blogg, då är hon också rätt så nyfiken och undrar massa saker, typ . "vems bebis?", "vad är det där för tjej?", "varför gör hon så?"

Jag börjar undra om hon verkligen tror att jag har så mycket koll, för det har jag ju inte. Bara på saker som jag själv tycker att jag har nytta av, allt annat brukar jag ha en tedens till att skita i. Känns onödigt att ha massa onödig fakta inprintat i huvet. Jag behöver ju all ledig plats jag kan få, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0