Ibland så har man bra morgonar.

När man kan vaka och sätta sig och kolla på Vakna med the voice, och har en kopp kaffe i handen så är morgonen rätt så bra. Då finns det ingen anledning till att klaga. Eller jag försöker att inte klaga iaf, har inte direkt något att klaga på den här morgonen, ovanligt nog. Det kommer väl med dagen.. haha.


Idag ska jag jobba igen, har ju bara den här och nästa vecka kvar och sen är det operation och 2 veckors sjukskrivenhet som gäller för mig. Är ju riktigt nervös, är så sjukt nervös att jag nästan kan börja gråta när jag tänker på det! För det första är jag rädd för: 

Att jag inte kommer att vakna ur narkosen,
att jag kommer vara allergisk emot något av smärtstillandet jag kommer att få.
Att jag verkligen inte kommer att kunna äta överhuvudtaget.
Att jag kommer se riktigt hemsk ut.



Men men, som alla säger så "kommer det ju gå jätte bra, och jag kommer bli super fin!"  Haha.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Oroa dig inte. Det kommer ju gå jätte bra, och du kommer bli superfin! ;)

2009-04-22 @ 23:35:40
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0