Saw.

Nu är det tre veckor kvar till min operation. Är riktigt, riktigt äckel nervös. Och av någon anledning så tänker jag på Saw filmerna. Jag får för mig att han kommer att köra Jig Saw metoden på mig. Vilket han kommer att göra till en viss del eftersom det är ingen liten och lätt "hej ta bort födelsemärke - operation". Utan en riktig operation, som kommer att förändra mycket. Det är dels därför jag är så nervös, kommer att se helt annorlunda ut!

Tillbaka till saw grejen. Hade det inte varit lite roligt/läskigt om läkaren säger " Wanna play a game? Make yout choise, live or die" precis innan dem söver ner mig. Det hade ju varit något.. haha.

Kommentarer
Postat av: Mariam

HAHAHA SLUTA. =( Tänk så händer! tar i trä

2009-04-17 @ 10:51:00
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0