Dags att göra något.

Jag har blivit allt för onyttig känner jag, godis nästan varje dag, och om jag inte äter godis så äter jag chips. Och om jag ska försöka att inte äta så mycket godis så små äter jag istället. Allt är som en lång ond cirkel. Men nu har jag fått för mig att jag ska börja bli lite nyttigare, försöka åtminstonde.

Har nästan varit nyttig idag, har ätit tre måltider, ätit frukt där emellan, har bara ätit godis en gång idag. (Tro mig det är framsteg när det gäller mig) , och det var enbart för att jag var så sjukt hungrig och maten vart aldrig klar så jag tryckte i mig choklad. Inte så nyttigt? Nee det vet jag, men behövde få i mig något.

Inte nog med att jag nästan har varit nyttig idag, nu ska jag också power walka spåret med Anna, som även hon har kommit på att hon är onyttig. Ja vi är tjejer som verkligen kan äta, det är ett rent under att vi inte rullar fram, men som alla säger "plötsligt händer det". Så jag antar att fetman kommer slå till någon vacker dag bara så där.. haha.

Kommentarer
Postat av: Elina

=) Visst e han fin! Dock utan skägget....

2009-08-25 @ 22:30:06
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0