"Det luktar sovrum i mitt rum"

Go morgon!

Vaknade för ett tag sen av sms från Matilda, plus att jag kände mig ganska så utvilad också så då kunde jag lika gärna gå upp istället för att tvinga mig själv att sova. Något jag hatar på morgonen är när man går upp och går ut ur rummet s går man tillbaka in på rummet så luktar det verkligen sovrum. Det luktar inte äckligt eller något, men det luktar verkligen sovrum, typ instängt.

Nu sitter jag i mitt rum och ser på tv, that's right, efter nästan 20 år har jag äntligen lyckats införskaffa en tv. Jag har det bra nu, nu behöver jag aldrig mer umgås med familjen! haha. Needå, men det känns bra, inga mer tjaffs om tv program och vem som vill se vad, nu kan hela familjen bestämma själva.

Idag är det sol, och idag blir det kina med Matilda tror jag. Underbart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0