Do the D.a.n.c.e.

Go morrgon folket. 
 
Mår mycket bättre idag, men har lyckats få en sån där hes röst och låter som "det e synd om mig jag är sjuk :(". Hade planer på att vakna tidigt idag (runt 7), för att kolla på vakna med the voice som äntligen har börjat igen, men det gick inte så bra, vaknade 10 istället, men det är rätt tidigt det med enligt mig. Med tanke på att jag inte behövde gå upp idag.

Ja, vad gör jag då? Det vet ni nog redan vid det här laget, kaffe + musik. Det finns ingen bättre start på morgonen enligt mig. Funderar på att kanske göra i ordning en ordentlig och nyttig frukost. Ni vet gröt, ägg, smörgås och frukt typ, hela den grejen. Får se om jag orkar. Det är en sak som är konstigt med mig, jag kan äta hur mycket som helst under dagen, men på morgonen får jag knappt i mig något. Vet inte varför det är så, vet ni?

Förövrigt så funderar jag på att fixa mig idag, har levt i mjukisar och toffs i allt för många dagar nu. Men får se hur det blir med det med. Har för mycekt tankar och tänker nog allt för bra om mig själv ibland, men vi får se hur det blir med frukost och fixning, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0