Efter regn kommer solsken.

Jaa, nu är man riktigt sjuk. Sov hela dagen igår, och hade feber och huvudvärk som bara den. Har sovit hela dagen nu med, men känner mig lite piggare, men det kanske beror på all sömn? haha. Det jobbigaste är ju att hosta hela tiden, får nästan lite träningsvärk i magen, och ja.. jag är otränad med tanke på att jag säger att jag får träningsvärk.

Men det bästa med att vara hemma och sjuk och tycka synd om sig själv är ju att det är "okey" att äta onyttigt till frukost. Själv åt jag glass och ett glas cola, det kändes genast lite bättre att vara sjuk då! Haha.

För övrigt var jag lite förvirrad när jag vaknade hemma i morse. Det första jag tänkte var "var är katten?", sen tänkte jag också "men gud jag måste ju upp och ge katten lite mat". Efter ett tag kom jag på att jag var visst hemma. A ibland är man lite lagom förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0