=)

Det är ju konstigt att jag efter att jag fortfarande är hungrig efter att ha ätit en kebab rulle. Är jätte sugen efter något mer att äta. Typ mackor eller något vore lite gott. Lasange vore också gott, det är bara det att mamma är jätte seg när hon ska laga mat, så innan jag får det så lär jag ju hinna bli jätte hungrig eller somna.. haha.

Är ledig i morgon också, känns jätte skönt. Hoppas bara att det är lika fint väder i morgon som idag, eftersom idag har jag missat de fina vädret för jag har inte orkat. Ska också försöka fixa någon grej till min nya tv så att jag faktiskt kan kolla på  tv istället för att det bara ska stå en stor tv mitt på golvet i mitt rum. Vi får se hur det blir.
Hungrig är jag i alla fall =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0