Fredag =)

Igår vart det riktigt sent. Matilda var här med mig och vi käkade massa gott, och jag menar verkligen massa. Och det tog aldrig slut, och vi fortsatte att äta. Sen så låg vi och pratade i flera timmar innan vi skulle sova, och aa du, båda var nog en aning trötta eftersom det vart en hel del skratt haha. Vi hade bl.a diskutioner om vilka man fick gifta sig med, och vi kom fram till att det är lungt att jag får gifta mig med alla jag vill, bara hon fick Johnny Depp, helt okey deal faktiskt. haha.

Sitter här nyvaken och vimsig, och ska snart djura frukost och städa lite. Inte för att det är stökigt eller något, utan för att jag bara får för mig att det är stökigt här, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0