Happy.

Gud vad jag har sovit skönt! Har varit trött i flera dagar och varit helt off pga. det, men i natt sov jag riktigt skönt. Det gjorde inte ens något att jag vaknade av en gräsklippare, var så pigg och utvilad att jag var glad när jag gick upp! Känns som en bra dag det här, fast man vet aldrig, mycket kan ändras under dagen.

Sitter här och dricker ,morgon kaffe och ser klart på filmen som jag somnade till igår. Sen blir det frulle och dusch och det vanliga innan jag skuttar iväg till jobbet. Jobbar i morgon också, sen blir det helg för min del. Får se vad man kan göra i helgen överhuvudtaget med tanke på omständigheterna, men sola är ju gratis så det kan jag väl göra, haha.

Btw, har lång blont hår nu, visar bild sen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0