Hårda bud!

Det har börjat frågas om vad man önskar sig i 20 års present, eftersom det inte är så långt kvar till det.  Men alltid när folk frågar vad jag vill ha blir jag helt nollställd, blir alltid något trams svar som typ " ett hus, en ö, en hund". Men nu sa Matilda åt mig att göra en lista, "annars jävlar", sa hon, så då är det väl bara att lyda. Så en lista gjorde jag, en lång lista med massa alternativ, var nöjd med min lista faktiskt. Den var bra.

Det är ifs lite mer än en månad kvar tills jag fyller år, men tiden går väldigt snabbt, så det är väl lika bra att inse att tiden går fort och snart börjar vi bli gammla.. Eller gammla, och gammla.. vuxna kanske det heter? Känns lite jobbigt, visst får handla på systemet och sånt, men...samtidigt så börjar man bli lite för vuxen tror jag, tiden går för fort ibland!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Systemet är överskattat. ;/

2009-08-11 @ 14:18:34
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Elina

måste iväg och bowla ett gäng igen... vi hade askul då! =) ska man ha nån tjejkväll nån dag hos oss?

2009-08-11 @ 16:50:58
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0