Helg!

Åååh hej och hå då är det äntligen helg för mig nu då. Har slitit riktigt ordentligt den här veckan känns det som. Är ledig fredag-söndag nu, riktigt härligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra dock, men något lär jag väl hitta på. Det är fint väder och så, så kommer nog att sitta på balkan och sola med kissen. Ikväll ska jag i alla fall djura med Matilda, eftersom hon ska åka på roadtrip till Gällivare sen med pojken sin. Känns riktigt vuxet det där, dem ska bila upp till Gällivare för att träffa hans släkt. Vuxenpoäng!

Ne nu ska jag trycka i mig något att äta och sen göra något vettigt, ska ju hem en sväng idag också, har inte varit hemma på 4 dagar, mamma saknar mig nog lite grann tror jag. Eller man vet aldrig, någon saknar mig säkert. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0