Hmmm..

Enda sen jag har fått tv i mitt rum så har syrran börjat hänga här inne. Är här inne när jag inte är hemma, sitter här inne när jag är hemma, sitter här på kvällarna och ser på tv. Men det roliga är att hon har själv en tv på sitt rum, så varför hon sitter här inne har jag ingen aning om haha. Det roliga är att man får aldrig sitta i hennes rum och kolla på tv av någon himmla anledning.. haha.

Förövrigt så spenderade jag inte så jätte mycket på IKEA. Köpte massa glas och speglar bara. Och mysiga koppar, så nu jävlar ska jag dricka kaffe. Älskar koppar utan handtag, som är som höga glas, sånna är liksom mysiga att dricka ur! Annars gillar jag stora koppar, dem ska inte vara små då kan det lika gärna vara. Vissa saker känns helt enkelt bättre att dricka ur.. =)


Kommentarer
Postat av: sarah

hahah har ju suttit med dig två gånger, och sen kollat på tv i en kvart i ditt rum när du inte var hema hahah

2009-08-27 @ 10:14:13
URL: http://sknight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0