Jaa dåså.

Dåså då är man inflyttad, haha. Elinas katt är så mysig! Och riktigt sällskaps sjuk, skulle sitta med när vi käkade och ligga och mysa medans man kollar på tv. En riktig sötnos, får lägga in bild sen på honom!

Sitter och dricker lite kaffe, vad annars liksom? Ska börja med mat lite senare, trots att jag redan är super mätt efter pizzan, men jag vet att om jag inte lagar mat så kommer jag att hinna bli jätte hungrig. Har plockar rätt lite efter oss och så. Hon har det så fint här hemma så jag e rädd för att stöka ner över huvudtaget, lägger in allt i disken på en gång nästan haha.

Men Elina behöver inte oroa sig, hennes hem är i säkra händer.. tror jag åtminstonde! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0