Let's play a love game.

Har gått upp tidigt idag, känns som det var jätte länge sen jag gick upp tidigt. Eller, har ju inte direkt gått upp sent, men idag är jag uppe tidigt. Har en jobb helg framför mig, men det gör inget. Helgen kommer att gå snabbt, hoppas jag på i alla fall. Och självklart är det strålande fint väder med sol, men det är så det ska vara när jag ska jobba. Så om ni vill veta vädret, så kommer det att vara jätte fint hela helgen, för det är ju trots allt min jobb helg.

Och på måndag "flyttar" jag, eller är borta i en vecka i alla fall. Ska vara kattvakt hos Elina medans dem är i Göteborg och firar bröllopsdag och hälsar på kompisar. Men mig gör det inget, skönt att ha semester från hemmet i en vecka och göra lite som jag själv vill. Plus att det är jätte nära till jobbet också, 5 minuter ifrån så jag behöver inte direkt stressa när jag ska gå dit. Katten är super mysig, eller aa hela lägenheten är jätte mysig. Det blir nog bra det där. ;)



Jag kan det här med att se riktigt dum ut på bilder.. haha ^^

Kommentarer
Postat av: stephii

älsklings hjärtat, hörru. vi måste träffas snart =)

2009-08-15 @ 19:12:13
URL: http://ankbebiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0