Pigg för ovanlighetens skull.

Gick upp tidigt. även fast jag inte riktigt behövde göra det. Men jag känner mig pigg, det här känns bra. Har ätit ordentligt frukost också, även det för ovanlighetens skull. Brukar vanligtvis stressa i mig en macka eller två och sen skynda mig till jobbet. Idag har jag haft tid med allt känns det som, och just nu känns det som jag dödar lite tid. Det är för tidigt för att gå till jobbet. "Bor" ju jätte nära nu när jag är här. Tar 5 minuter sen är jag där. Tråkigt bara att jag ska jobba hela dagen.

Får hoppas på att det går snabbt, i morgon ska jag också röja runt hela dagen, först tandläkare, sen hem ,sen jobb. Och på torsdag får jag äntligen helg. Längtar redan haha. Ska bli skönt med lång helg, inte för att jag vet vad jag ska göra överhuvudtaget, men skönt ska det bli! Sen är det bara en vecka kvar av jobb för mig.. lite tråkigt.


Det är faktiskt skönt att bo här ensam, men det enda dåliga är ju att jag saknar Noah. Ingen bebis som springer runt och pratar och ska visa och gör dumheter. Och ropar på en när han ska visa något. Katten är ju nästan som en bebis, minus bus och att han inte ropar på mig.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0