Queen of my castle.

God morgon folket!

Vaknade nyss, men är fortfarande trött. Jag tror faktiskt att det beror på att jag knappt har gjort någonting på flera dagar. Mest legat hemma och kollat på film, men igår var jag iaf på promenad. Man ska egentligen passa på att vara ute och promenera medans det är härligt väder att vara ute i. Men förmodligen kommer jag och Anna komma igång med våra kvälls promenader igen vid november, vet inte varför. Men just runt november-februari är vi ute på promenader nästan varje kväll, det e våran promenad tid helt enkelt.

Och som vanligt så lyssnar jag på musik just nu och dricker kaffe, det är härligt. är ledig idag med, men i morgon blir det jobb igen. Ska jobba hela helgen, men det brukar gå snabbt när man jobbar helg. Att jobba helg har sin charm också. Men börjar få lite jobb ångest eftersom mitt vikariat går ut om 3 veckor, så jag borde verkligen släpa mig i väg till arbetsförmedlingen och försöka fixa något jobb. Det löser sig säkert, allt löser sig alltid på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0