Så jag skrattar idag.

Jag borde egentligen packa lite kläder eftersom jag "flyttar" idag, men vad gör jag? Sitter och dricker kaffe och segar framför tv:n. Jag borde också gå och duscha, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Kanske kan börja med att ladda ipoden, för det kom jag på nu att jag också behövde göra. Ja livet är inte lätt när jag är vimsig.

Elina har i alla fall förvarnat mig om katten, att han kommer att göra massa roliga saker, och kommer sova på mig. Men det är väl mysigt! Det ska bli skönt att komma bort lite från hemmet, inte för att jag inte gillar att bo hemma det gör jag. Men det ska vara skönt att få vara lite själv även fast Johanna också ska vara där med mig så är det skönt att kunna göra lite som man vill.

Ne nu är jag off, nu måste jag verkligen börja djura runt lite. Fridens!

Och btw, grattis till Elina och hennes man som firar 2 års bröllopsdag i morgon! =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0