Torsdag.

Att vakna 8 av att grannarna borrar är inte det trevligaste som finns. Det jobbiga är när jag väl gav upp och gick upp istället för att ligga i sängen och störa mig på dem, så slutade dem. Men nu har dem tydligen börjat igen. Då spelar jag hög musik, dels för att slippa höra borrandet och dels för att störa lite tillbaka.

Det enda positiva med att vakna tidigt idag var att jag fick se Vakna med the voice, som jag har tänkt se hela veckan men det har inte blivit av. Kollade alltid på vakna med the voice på morgonen när jag gick i skolan, då satt jag alltid framför tvn och åt frukost och fixade mig medans jag kollade på programmet. Det var en del av min dag, och det var en bra start på dagen.

Jag börjar äntligen bli frisk också. Det enda som är kvar är den där jäkla hostan, men får väl käka halstabletter och hostmedicin så är jag back on track igen eller något. Dricka lite te med houng kanske också vore något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0